Advantage Termite & Pest Control

Advantage Termite & Pest Control

Advantage Termite & Pest Control

Pest Control

De Soto, KS

4.9 · 308 reviews
4.9 · 308 reviews

About Advantage Termite & Pest Control

Location

De Soto, KS

Services

Pest Control
Additional Services: Irrigation Services · Lawn Care · Termite Control · Wildlife Management

Business Hours

Mon-Sat 8am-5pm

Payment Options

Visa, Mastercard, Discover, Cash, Check

Years in Business

25

Business Qualifications

National Pest Control Association
Kansas Pest Control Association'
Dow Sentricon

About This Business

Advantage is a family owned and operated termite, pest control, and lawn and landscape company serving Kansas City Metro, Lawrence, and Topeka. We service both residential and commercial properties, using the most current methods of treatment to ensure the best results for your home or business. At Advantage we are committed to the protection of our clients, their family, and their property all while being environmentally conscious. Since 1995 Advantage has protected thousands of homes and businesses from pests and termites. Our licensed and professional technicians are highly trained to handle any pest situation you might encounter. Our years of experience will give you the peace of mind you are working with a company that is going to provide the most comprehensive and professional service available. Our use of Integrated Pest Management (IPM) techniques minimizes pesticide use and maximizes safety for your family or business. We also offer GREEN services.

308 Reviews for
Advantage Termite & Pest Control

What people say about Advantage Termite & Pest Control
Professional · 77
Friendly · 47
Highly Recommend · 40
Thorough · 34
Great Service · 26
· Show All
4.9 star average rating (308 reviews)

Reviews you can trust. All reviews from real customers.
Businesses cannot pay to alter or remove their reviews on ContactUs.
Olathe, KS
The technician removed our 4 rodent bait traps and said they were broken. I called your office to see about the situation. I couldn't understand how all 4 could break at the same time. It sounded like a scam to me. Your telephone rep. confirmed that it would cost $74 to get new bait traps. She also told me I could start paying $190 quarterly and get new bait traps and termite coverage. I was not happy with my phone call to your office.

I have been a customer for a year and was very fond of Advantage. I even recommended two of my friends to your business, and they are now your customers. Currently, I am very disappointed in what just happened to me. Can someone in the management of your business please contact me.

Ellen Bruennig
(508)259-8200.
Shawnee, KS
Good and through service.
Lawrence, KS
Steve is so professional and honest. We are very happy we called Advantage.
Overland Park, KS
I would have liked to talk to the tech before he left regarding the number of active termite stations. Once he finished up the simply left. Other than not I had no issues.

Doc.
Olathe, KS
Pleased. I had went away to another service for a year (under contract) and they were horrible. I came back!
Lawrence, KS
Informative. Timely cordial.
Lawrence, KS
We were very pleased with service and professionalism of your service provider.
Olathe, KS
We have enjoyed the service of Advantage for many years now. I have zero concerns about the products used as they are kid/pet safe. We recently moved and I couldn't wait to get them into the new house for treatment. Their service makes me feel better about my family and home!
Lawrence, KS
Great service and reliable.
Lees Summit, MO
Couldn’t be more pleased with Advantage.
Lees Summit, MO
Great service at fair and affordable price with professional and personal associates.
Lawrence, KS
Great work!
Olathe, KS
Have been a customer for almost 20 years - that should answer any question.
Kansas City, MO
Crew arrived on schedule for both appointments. No complaints about the service. Thank you!
Basehor, KS
We seem to have less pests even after our first application.
Spring Hill, KS
The BEST EVER!!! I have used advantage for over 10 years & have never been disappointed. Have referred them to several others and have never received any negative feedback from those to whom I’ve referred them!!! Also, always on time. Don’t know how you do it, but way to go!!
Lawrence, KS
Pleasant and polite; very thorough with applications.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 31)
Thank you so much. Remember if you refer us to a friend you both get $25.00 off your next pest control service!
Lawrence, KS
We set up an appointment to deal with spiders, wasps/mud daubers and other typical summer bugs, and I am very pleased with the service I received. The technician arrived on time, answered all my questions and efficiently, yet comprehensively, sprayed inside and outside of the house. In addition to spraying, the technician wiped eaves and external windows to remove webs and debris. I will use Advantage again.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 31)
Thank you so much for your kind review! As a reminder we also offer Wildlife control, 6 step lawn application, flea/tick/mosquito lawn treatments, as well as our quarterly pest control and Advantage Plus which COMPLETE home protection including pest control,termite control, and rodent prevention. Refer a friend and you both get $25.00 off next servcie!
Olathe, KS
Pleased with Nate as he was very customer friendly and met our Pest control needs.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 31)
That you so much. Providing our customers with great customer service is our top priorty!
Olathe, KS
Advantage's technicians are always on-time, friendly, and professional. I think they are good at what they do and are very trustworthy.
Lawrence, KS
They are always going above and beyond to get the job done.
Leawood, KS
Timely, thorough and professional.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 15)
Thank you so much!
Overland Park, KS
Service was excellent.
Leawood, KS
Very personable and explained what he was going to do to treat within and outside my home. Also, wore a mask!
Spring Hill, KS
The gentleman who came out was great and knew what he was talking about. However, we are seeing lots of spiders and bugs. I am no sure if the treatment didn't work but would like it resprayed please.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 9)
We can definately get back out there to retreat your home. Your one time pest control is guaranteed for 90 days. It looks like you just had service done two weeks ago. The chemical does take some time to work but we will definately reach out to you and get it re-treated.
Lawrence, KS
Only one negative was told that they would clear basement of cobwebs but didn’t. Knowing that I’m pretty sure they didn’t treat the full basement. Would’ve gotten more stars.
Business Owner's Reply · 2 months ago (Jul 9)
I apologize for any miscommunication. We dewebb the exterior of home and knock down wasp nest on the exterior only. We do not knock down webs on the interior. Our notes show the technician did treat the basement. Your one time service is covered for 90 days so if you are having any issues we are more than happy to come out and retreat at no charge.
Overland Park, KS
So far, so good with Advantage. No complaints at all.
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jul 6)
Thank you! Remember with your quarterly pest control service you are covered year round so if you ever have a problem in between services we will come back out at no charge!
Linwood, KS
I was very pleased with the service ,However on their website there is a 30.00 coupon for new customers I spoke to two people with Advantage about using it but they failed to apply it. Didn'trecieve the statement online until the next day.
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jul 2)
I am glad you were happy with your service. I am so sorry that their was a miscommunication with the $30.00 off coupon. I would like to offer $50.00 off your next service. I have applied the credit to your account. If you have any questions please call the office at 913-768-8989.
Olathe, KS
I was very satisfied before this covid 19 hit people are rude and they send people out and i didn't know. noone has treated inside my home and now im finding spiders. called and scheduled.
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jul 2)
Im am very sorry you had a bad experience, during this challenging time of Covid 19 we are all trying to navigate to keep both our customers and technicians safe. We are currently are only treating the interior of homes if requested by customer or if there is a specific issue. We will definately treat the interior if you would like us to. And as always with your quarterly service you are under warranty so we will come back out and treat at anytime. So you can always call in and we can get it taken care of! If you need anything else please call the office at 913-768-8989 and we will be happy to help you!
Olathe, KS
Great service! The specialist calmed my anxiety when I realized we had termites! I am confident in their service!
Tonganoxie, KS
Reliable and on time.
Lee's Summit, MO
The first application did was not completely effective but they promptly returned and re-sprayed and that took care of the issue. Excellent service.
Olathe, KS
Advantage Termite and Pest Control was 1 of several companies that returned my phone call when I was reaching out to companies to help with my termite infestation. I appreciated their prompted service and follow up. I have already been recommending them to my friends and neighbors.
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 16)
Thank you so much for the kind review! Make sure you tell your friends to mention you referred them! You AND the person who you referred with both get $25.00 off.
Eudora, KS
Always on time, Excellent service!
Lawrence, KS
Always friendly and does a great job!
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 10)
Thank you for your continued business!
Overland Park, KS
Your service was great.
Business Owner's Reply · 6 months ago (Mar 24)
Thank you! We appreciate your business over the years!
Leavenworth, KS
On time, efficient and highly professional!
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 10)
Thank you for being a valued customer for over 5 years!
Overland Park, KS
We have been receiving services from Advantage for two years. We appreciate the efforts they put in taking care of details. Just had their quarterly service this week. Total satisfaction as always!
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 10)
Thank you so much for your continued business!
Shawnee, KS
Excellent service!
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 10)
Thank you! Its been great working with you for over 20 years! Aaron still remembers doing the pretreat when the property was being built.
Overland Park, KS
Very professional.
Business Owner's Reply · 3 months ago (Jun 10)
Thank you! We look forward to working with you in the future.